top of page
  • barefootshoereview

האלטרנטיבות הטובות ביותר לנעלי הרמת משקל מינימליסטיות

אה.. זה מסובך כבר מההתחלה..


נעל הרמת משקולות קונבנציונלית מעוצבת עם עקב מוגבה על מנת לאפשר טווח תנועה גדול יותר בסקוואט, בclean ובsnatch.

הם ידועים כנוקשים, עם אצבע צרה, עם שרוכים ורצועות נוספות כדי להפוך אותם לקשיחים ומחוברים לכף הרגל ככל האפשר.

הסיבה לכך שעדיין לא קיימים אלטרנטיבה מינימליסטית היא אולי בגלל שכדי לתפקד הם צריכים עקב מוגבה הנוגד את האתיקה של הקוד הבארפוט: לא יהיה לך עקב ותהיה לך קופסת אצבעות רחבה.

כפי שניתן לראות, כאן בתמונה נעלי הרמת משקולות הרגילות מגיעות עם עקב מוגבה קלה וקופסת אצבעות צרה הידועה לשמצה.

תראו עד כמה הנעל והמדרס צרים בהשוואה לכף הרגל שלי!


הדעה האישית שלנו היא שלעולם אין לוותר על הניידות של הקרסול עבור עקב מוגבה ואפשר וצריך להשתמש בה רק בתחרות או באימונים עבור מישהו בהרמת משקולות אולימפית.


עם זאת, הנעליים ברשימה זו אינן כולן נעלי הרמת משקולות אמיתיות (עם עקב מוגבה) אלא נעלי נישה שלפי דעתנו מצטיינות באימוני כושר ואימוני כוח ויש להן מאפיינים נוספים של נעל הרמת משקולות ונעל מינימליסטית. .


הנה אני מנסה ליצור שיא אישי בclean and jerk עם הVivoBarefoot Stealth 3 שלי. במילים אחרות, אני לא מרגיש שנדרשות נעלי הרמת משקולות אמיתיות אלא אם כן יש תחרות באופק.


לתשומת ליבכם: דף זה משתמש בקישורי שותפים, וברכישה מקישור שותפים, אני מקבל עמלה קטנה שלא יעלו לכם כלום. תודה, ותהנו מהקריאה!


הנה סיכום של מה שאנחנו מרגישים שהן נעלי בארפוט הנישה הטובות ביותר שלכולן יש מאפיינים רצויים להרמת משקולות או להתאמן בהן.


נעלי Bearfoot נוסדו על ידי קריס דאפין במאמץ לייצר נעל התעמלות בעלת אחיזה נוספת כדי באמת לאפשר השתרשות לתוך הרצפה לתנועות כבדות כמו סקוואט ודדליפט. מה שאני מאוד אוהב בנעל Bearfoot Ursus זה שהיא תוכננה למרימים על ידי מרים מפורסם. במילים אחרות, קח את הכסף שלי מר דאפין!

הם גם שיחררו נעל החלקה ומגף.


אתם יכולים לקנות אותם כאן. הם זמינים בנמוכות וגבוהות ובמגוון רחב של צבעים.

אתם יכולים גם להשתמש בקוד ההנחה שלנו TBSR10 עבור 10% הנחה.




הם גם מייצרים גרבי מאמן מגניבים, שכמו הנעליים שלהם, יש את אותה סוליה חיצונית אחיזה אבל הם אפילו יותר מינימליסטים.

אני מוצא את אלה שימושיים במיוחד כאשר הרצפה ממש מלוכלכת או חדר כושר לא מאפשר לכם להיות יחפים לחלוטין, ובכל זאת אתם עדיין רוצים להיות קרובים ככל האפשר ליחפים.


ניתן לרכוש אותם גם כאן.

אתם יכולים להשתמש בקוד TBSR10 כדי לקבל 10% הנחה.





זוהי אחת המהדורות הייחודיות יותר במאמר זה. היא דומה מאוד לנעל הרמת משקולות, רק ללא העקב המוגבה, עם רצועת סקוטש נחמדה להדק את הנעל לכף הרגל, וקירות צדיים מעוצבים שבאמת יוצקים את הנעל לכף הרגל לכל צרכי חדר הכושר שלכם. הסוליה היא איכשהו קשיחה ונוקשה אך עדיין גמישה, מה שהופך אותה למושלמת להרמת משקולות אולימפית או קפיצות בוקס וכדומה.


לגברים הם באים ב-אפור/אדום/שחור, ולנשים הם באים בסמבוק (כפי שניתן לראות למעלה), שחור ושילוב של לבן/כחול צלילה.

מידות: ארה"ב גברים: 6.5-13, 14, 15 ארה"ב נשים: 5-12

האיחוד האירופי גברים: 39.5-46, 47, 48 האיחוד האירופי נשים 35.5-42.5 (שלם/חצי)

משקל: 266.8 גרם

גובה ערימה: 6 מ"מ + 3.5 מ"מ מדרסים

טבעוני: כן


ה-Xero ידועים במגוון הרחב של הנעליים שיש להם ואלטרנטיבה קרובה נוספת היא ה-Xero 360. גם אין לו עקב מוגבה, אבל יש לו סוליה חיצונית אחיזה במיוחד שהשתמשתי בחדר הכושר גם להרמת משקולות ועוד תנועות אתלטיות כמו קפיצה ושינוי כיוון במהירות.

זה גם נראה כמו נעל ספורט רגיל!


אתם יכולים למצוא אותו כאן.






בשל העובדה שאנחנו מחפשים משהו פרדוקסי בעצם, זה גרם לנו לחרוג מעבר לנעל שמכונה בדרך כלל בארפוט, אבל הנעל הכי מינימלית של inov-8 היא מאוד פופולרית עבור חובבי כושר מינימליסטיים. אמנם אין לו קופסת אצבעות רחבה במיוחד, אבל יש לו אפס ירידה והוא די גמיש. יש לו סוליית גומי דביקה והוא מיועד לקרוספיט או לחדר הכושר.


ניתן לרכוש אותם כאן.



זוהי נעל הרמת משקולות האמיתית היחידה ברשימה זו. היא גמישה יותר מרוב נעלי הרמת משקולות בעולם, במיוחד בקדמת כף הרגל והיא קלה מאוד, במשקל של 360 גרם. למרבה הצער קופסת האצבעות שלו צרה אבל היא כנראה האלטרנטיבה הטובה ביותר לתחרות כרגע. יש לו גם סוליה אוחזת במיוחד.


ניתן לרכוש אותם כאן.



החל מינואר 2023 קיימת בשוק נעל חדשה להרמת משקולות עם קופסת אצבעות רחבה שהיא שילוב של Fame University של Squat ו-TRY.

הם עפו מהמדפים במהדורה הראשונה שלהם ועכשיו אנחנו מחכים בסבלנות למלאי פברואר שייכנס.


הנה המפרט לפי האתר שלהם:

הישאר מקורקע ובנה את הכוח שלכם עם ה-L-1 Lifter של TYR. נעל ההרמה האנטומית ביותר בשוק, L-1 של TYR מאפשרת תנועה טבעית של כף הרגל ותוספת כוח, בעוד שהירידה עקב עד אצבע של 21 מ"מ מעמיקה את התנועות ומגבירה את היציבות.


טֶכנוֹלוֹגִיָה

- קופסת אצבעות אנטומית ממתינה לפטנט

- ירידה של 21 מ"מ עקב עד אצבע

- תמיכה בעקב האחורי


תכונות

- קופסת אצבעות רחבה יותר מאפשרת התאמה לא מוגבלת וטבעית יותר, להרמה נוחה ועוצמתית

- גובה העקב של 21 מ"מ מאפשר פלג גוף עליון זקוף יותר בהרמות ומשפר את עומק הסקוואט

- רצועות כפולות מתכווננות באמצע כף הרגל לאבטחת עמדת כף הרגל

- סוליה רחבה שטוחה ליציבות נוספת


ניתן לרכוש אותם כאן.



הזוכה למקום שני הוא Splay Athletics


החברה Splay Athletics נהגו לייצר רק מותגים לילדים, אך לאחרונה התרחבה למגוון המבוגרים עם נעלי הספורט הסופר גמישות והרחבות שלהם.


מכיוון ש-Converse All-Stars, תמיד היו פופולריים בקרב מרימי משקולות, בגלל הירידה האפסי והסוליה הנוקשה יותר, ה-Splay, במיוחד בצבע הפחם, עדיין יכול לתת לכם להיכנס לחדר הכושר עם מראה חדר הכושר המסורתי הזה, תוך אופטימיזציה של בריאות כף הרגל עם קופסת אצבעות רחבה יותר.


נעלי Splay ניתן למצוא כאן ותוכלו להשתמש בקוד ההנחה שלנו של "TBSR" ב-10% הנחה.


כפי שאתם יכולים לראות, להלן כוכבי קונברס קונבנציונליים (משמאל) ומצד ימין הגרסה הידידותית-לבארפוט שלהם - Splay Athletics Coal










רעיון נוסף והאופציה האהובה עלי היא הרגליים היחפות שלכם עם הרמת עקב באמצעות צלחות או לוח אלכסוני כפי שמוצג בתמונה למטה.

למרות שזו אולי לא אופציה טובה לCleans או Snatches, היא יכולה להיות מצוינת להגדלת העומק או לסקוואטים שעובדים יותר על הארבע ראשי.

















מה שאנחנו מחפשים הוא עקב מוגבה עם קופסת אצבעות רחבה וגם קשיחה מספיק כדי לתמוך בכוח ובדחיפה לתוך הרצפה, אבל גמישה מספיק כדי לא להתפשר על אצבעות הרגליים היקרות שלנו. ה'רגל' למחשבה האמיתית היא האם אתם מוכנים להקריב את בריאות כף הרגל שלכם ואריכות ימים בשביל יעילות בביצועים?


מכיוון שאני כבר לא מתחרה - כאן נמצאות הנעליים שלי להרמת משקולות ;)


סתם! הם יושבים אוספים אבק בחדר הכושר שלי, הראשון שיבקר אותנו בירושלים מוזמן לקחת אותם (כל עוד אתם נועלים אותם רק לתחרות ומבלים את שאר הזמן יחפים או עם נעלי בארפוט!)


שון

Komentarze


bottom of page